Vejen Fotoklub udstiller

På biblioteket i Vejen udstiller Vejen Fotoklub sine billeder i
perioden 6 – 30 marts 2023.

En del af de udstillede billeder

Efter en noget stille tid under Covid-19, hvor aktivitetsniveauet var skruet helt i bund, vil vi med denne udstilling gøre opmærksom på, at vi er i gang igen.

Per Kjær i gang med ophængning af billederne.

Vi har til denne specielle udstilling valgt en række billeder, og printet dem i et noget større format, end vi det normalt arbejder med.
Alle billeder er således monteret under glas i rammer på 50 x 70cm, og i
bibliotekets dejlige omgivelser præsenterer vi nu klubben fra den bedste side.

Om os:
Vejen Fotoklub blev stiftet november 1994, og er dermed den ældste fotoklub i Vejen Kommune.

Formålet med klubben er, at der i kommunen skabes et samlingssted for alle med interesse for foto. Klubben er dermed en del af et velfungerende socialt samarbejde med kommunen.
Vi mødes hver onsdag aften på Baungårdsvej 2a, hvor vi afholder spændende klubaftener, med videndeling, studie-/model optagelser, billedbehandling, udflugter og besøg af,- eller besøg hos andre fotoklubber.

Der behøver ikke dyrt fotoudstyr, for at komme i klubben, vi hjælper gerne med både udstyr og viden om brugen af det.

Skulle du efter at have set udstillingen eller læst dette indlæg være interesseret i, at være en del af dette fællesskab, er du velkommen til at møde op på en klubaften.