Vi har brug for dig

Vejen Fotoklub er en del af det velfunderede og brede kulturliv der er etableret i vores kommune.
Det sociale samarbejde vi har med kommunen og dens øvrige foreninger udmønter sig på flere måder.
Klubben er først og fremmest mødested for foto interesserede uanset alder, køn, baggrund eller nationalitet. Samtidig dækker klubben kommunens årlige arrangement “Hædring af Idrætsfolk”, og Dansk Folkehjælp julearrangement, hvor vi dokumenterer begivenhederne.

Vejen Fotoklub har desuden et naturligt fokus på aspekter indenfor moderne fotografi, og har ved flere lejligheder været vært i samarbejde med danske kameraproducenter ved afholdelse af årets Fotodag.
Klubben har i samarbejdet på, at udbygge denne aktivitet og gøre den mere omfattende, for derigennem at udbrede interessen indenfor foto i Danmark.

Kunne du tænke dig at være en del af dette, er du velkommen til at kontakte klubben, og høre nærmere om vores aktiviteter gennem året.