Dronefoto foredrag

På sådan en helt almindelig onsdag aften i april, blev en klubaften til et foredrag om droner og hvordan Søren Emil lever af at fotografere og filme med sin drone, primært sommerhuse langs den jyske vestkyst, men også mange andre spændende ting som biler, traktorer og sågar bryllupsgæster.

Søren Emil har firmaet SEMO Media Aps i Gredstedbro og er således certificeret dronepilot, med licens til at flyve større droner. Vi fik præsenteret et flot udpluk af hans flotte videoer og fik set mange flotte billeder taget fra oven, hvilket giver et helt nyt perspektiv, virkelig flot arbejde.

9 medlemmer var mødt op for at blive klogere på droner og hvordan man egentlig for et beløb der er til at betale, kan komme igang med at fotografere det hele lidt fra oven.

Søren Emils drone er en DJI Mavic 2 Pro, denne størrelse kræver at man har et certifikat for at måtte flyve den.

Søren Emil blev i øvrigt opfordret til at melde sig ind i Vejen Fotoklub, der var flere som var klar på at lære mere om at flyve med droner.

det blev til en lille testflyvning i klublokalet

Der lyttes og der blev uddelt stor ros til Søren Emils flotte billeder