Udstilling på Vejen Bibliotek

Vejen Fotoklub har ved flere lejligheder haft billeder udstillet på Vejen Bibliotek.
I slutningen af vinteren henvendte Vejen Kommunes Biblioteker sig igen til klubben, denne gang med et ønske om en udstilling til deres filialer i Kommunen.

Billederne måtte gerne relatere sig til den årstid de blev udstillet i, hvorfor vi foreslog fire udstillinger året igennem dækkende årstiderne “foråret, sommeren, efteråret og vinteren”.

Det blev så til udstillingen “De fire årstider”, som i perioden 9. April – 13. Maj 2024 kan ses på Vejen Bibliotek.

Fra Vejen Fotoklub udstiller Bent Andersen, Carl Kristensen, Carsten Pedersen, Jan Berthelsen, Knud Johansen, Kurt Jensen, Marius Ranch Kristensen, Michael Knudsen, Per Kjær, og Søren Frederiksen.

En stor tak skal rettes til Kulturelt Samråd i Vejen Kommune som gennem deres støtte har muliggjort netop dette projekt.

Med støtten skaber kommunen grundlag for et afvekslende besøg for bibliotekets gæster året igennem.
Samtidig muliggør den udbredelse af kendskabet til Vejen Fotoklub, hvor gæster i lokalområdet med interesse i fotografering kan udvikle og dyrke deres hobby.