ÆRESMEDLEM i Vejen Fotoklub

Ved den ordinære generalforsamling den 29. januar 2020 i Vejen Fotoklub, blev Per Kjær i går udnævnt til æresmedlem i klubben.

Næstformand Kaj Bruun overrakte på vegne af klubbens medlemmer anerkendelsen til Per, og roste ham for hans virke som formand gennem 22 år.

Per har været drivkraften og omdrejningspunktet i klubben, og har sammen med klubbens medlemmer været med til at sætte Vejen Fotoklub på landkortet, ved at genstarte fotomesserne i Danmark.

Vejen Fotoklub afholdte således Fotodag19 i Spinderihallerne i Vejle, hvor mere end 250 fotointeresserede fra hele landet mødte op til workshops, foredrag og udstillinger af danske forhandlere.

Vejen Fotoklub havde ligeledes 25 års jubilæum i novemer 2019, som blev fejret med ved ferninsering og udstilling af billeder på Vejen Bibliotek lørdag den 18. januar 2020.

Foto: Marius Ranch Kristensen