Tur dé Esbjerg

På Fototur til Esbjerg hvor vi skal arbejde med Dobbelteksponering, Fokus-stacking, Zoomeksponering og Lighttrails

Da vi nu skal helt til Esbjerg, har vi aftalt samkørsel fra klubben hvor vi mødes kl. 1815.
For dem der selv kører til Esbjerg mødes vi på P pladen på Broen kl. 1900 i Esbjerg, hvorefter vi samlet går i byen.

Date
okt 22 2025
Expired!
Time
19:00 - 22:00
Category
Ansvarlig for klubaften
GRP 1
Phone 4084 4811
Email lractbird@gmail.com

Tidligere år